Sista inlägget...

Hej hej! Det blev inga inlägg igår för jag hade en fullspäckad lördag. Den började med att jag och min mamma åkte ut till Överby för att handla lite saker. Vi, eller snarare jag, handlade så mycket att vi inte var hemma förrän vid 4 tiden. Shoppade alltså non-stop i 5 timmar, förutom en liten liten fika på Espresso House. Kaffe måste man ju faktiskt ha för att klara av att shoppa så mycket. Det är ju massa reor nu men jag köpte ingenting på rean, bara massa fullpris-grejer. Av någon anledning lyckas jag aldrig fynda något! Förutom ett par örhängen och ett halsband, de fick jag faktiskt 30% på, ganska bra tycker jag :) Vad har jag handlat då tänker ni. Jo det ska jag berätta, eller snarare visa...


t-shirt från MQ, jeans från Vero Moda, gråa strumpbyxor och "cykelbyxor" med spets från VILA


Jag kunde inte välja färg så jag köpte båda dessa klänningar/tunikor från Rut m. fl.


Armband från VILA


Örhängen från Pearls for Girls



Halsband från Pearls for Girls


Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

Det var en lyckad shoppingtur kan man ju säga. En liten stund efter jag och mamma kommit hem åkte vi iväg igen, till mormor där vi kollade på gardiner som möjligtvis kan passa i lägenheten. Hittade några stycken faktiskt! Kvällen spenderade jag framför TVn och den svenska filmen Låt den rätta komma in. Den var helt okej, väldigt annorlunda men helt okej.

Imorse åkte jag och min far till lägenheten i Göteborg och här har vi grejat under största delen av dagen. Vi har hängt upp tavlor, en stor klocka, tvättat, packat upp en massa grejor och städat lite. Vid 18-tiden åkte jag hem till Astrid och vi beställde hem thaimat och pratade om resor och om sommaren. Vi bokade också ett träningspass för imorgon...Yoga! Jag, som är världens mest osmidiga person, ska göra yoga. Det kommer bli intressant men jag räknar med att det kommer bli extremt jobbigt för min del. Ska ändå bli skönt att komma igång att träna igen. 

Jag behöver en bloggpaus, jag behöver lägga min tid på andra saker under ett tag, så därför är detta mitt sista blogginlägg under en tid. Jag vet inte riktigt hur lång pausen kommer vara men ni märker väl när jag kommer igång med skrivandet igen. Jag hoppas ni har det jättebra tills dess och att ni inte kommer sakna mig alltför mycket ;) Puss & Kram! Hejdå!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0