2010 i bilder


Åkte till Hemsedal med lite folk i Mars 
På bild: Jag, Lisa & Magali


I April var det Slaget om Innerstan. Hvitfeldtska vann inte men i år ska vi allt göra det!


I April fyllde jag 17 och på festen hände det både det ena och andra, haha!


Kollade på Chalmercortégen för första gången i April...intressant är väl rätt ord!


Jag fick ett fotouppdrag i Maj på ett dop i Tyska Kyrkan tack vare
min vän Marlene. Riktigt roligt var det!


Vi spelade in film. Karaktärerna var sådär snygga :P
På bild: Alma, jag, Astrid & Rebecca


I Juni var vi på Picknickfestival och grillade marshmallows :)


Sista dagen på första året på Gymnasiet. Jag och lite folk gick ut och käkade efteråt!
På bild: Jag & Astrid


Min älskade kusin tog studenten!


I juni åkte jag med familjen till Stockholm...


...och ja, vi såg Victoria och Daniel efter bröllopet :)


Från Stockholm åkte vi vidare till Grekland


Två dagar efter jag kommit hem från Grekland så bar det iväg till Borlänge och 
Peace & Love-festivalen där vi såg band såsom...


...Billy Talent♥...


...Mika...


...The Kooks♥...


...och Jay-Z!


I Juli kom min vän Kalle från Tyskland och hälsade på.
Haha, inte snyggaste bilden men den är lite småskön :P


Senare i Juli så fick jag träffa mina sysslingar från Umeå för första gången.
Leo här är så sjukt söt!


I Augusti drog vi till Frankfurt!


I September hade vi kräftskiva i sommarstugan
På bild: Jag och Frida 


I Oktober flyttade jag till Göteborg tillsammans med Rebecca. De första
dagarna hade vi inga lampor förutom den röda slingan man ser på bilden så 
vi såg allt i rött!


Eftersom vi flyttat så hade vi självklart inflyttningsfest!
På bild: Eddy, Jag & Marlene


Vi började med "Sex hos mig"-middagarna!


I slutet av Oktober åkte vi till Frankfurt igen och där träffade vi John som bodde
där samtidigt som mig.
På bild: Victor, Jag, John & John!


I Frankfurt satt vi en kväll nere vid floden och chilla!
På bild: Jag, John & Rebecca


Vi firade Halloween i Biblis hos Kalle med hans kompisar
På bild: Ferdinand, Jag & Eddy


I November & December kom det massa snö!


Sedan var det helt plötsligt julafton


Och igår var det nyår och nu är det 2011.

2010 har varit ett händelsefullt år, både roliga och mindre roliga saker har hänt, men jag hoppas att det under detta året händer minst lika många roliga saker oc
h lite mindre av de mindre roliga sakerna. 

ETT NYTT ÅR, NYA MÖJLIGHETER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0