Mitt i ovädret

Här står jag, ensam mitt i ovädret. Kul? Nää, inte särskilt. På grund av det extrema vädret så är allt typ försenat. Har väl ingen brådska egentligen men det är ju inte direkt varmt och skönt här ute i blåsten.

Jag hade min sista lektion av intensivutbildningen på körskolan idag. Gick väl hyfsat. Skyller på vädret ;) Jag har fått tid för både halkan, teoriprovet och uppkörningen och jag vill bara få det gjort.

Efter körlektionen så gick jag på stan i jakt efter något att ha på mig nu under kvällen. Gick väldigt bra. Hittade tre klänningar, kunde inte välja så fick bli allihop :) är dock fortfarande lite osäker när det gäller en av de så får se om även den är en keeper eller om den lämnas tillbaka. Får se hur det blir!

Tog även en tur till arbetsförmedlingen idag. Jag har redan skrivit in mig men tydligen måste man gå dit också. Tydligen var jag tvungen att fylla i ytterligare uppgifter innan de kunde hjälpa mig så det var ju bara att åka hem igen. Krångligt allt ska vara då.

Just nu är jag på väg till Livia där det ska förfestas lite. Julia och Becca är där också och trots att vi fyra har känt varandra ett jädrans bra tag så har vi aldrig lyckats gå ut tillsammans. Idag blir det ändring på det. ÄNTLIGEN!

Kanske blir några snygga bilder tagna under kvällen...you can only wait and see. Ha en grymt bra fredagskväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0