Julrim & Pannkakor


Julrimmen är färdigskrivna. De blev kanon om jag får säga så själv. Tänker dock inte lägga upp de här förrän efter jul, vore ju lite tråkigt om mina nära och kära som jag skrivit till ser de innan julafton. Det vill jag ju inte. Nu ska jag sätta mig ner och äta pannkakor med kesella och jordgubbar på. Mumma är allt jag har att säga om det. Om ett litet tag så ska jag även ta vagnen mot stan eftersom jag och några vänner ska på Jul på Liseberg då. Ska bli jättemysigt, har sett fram emot det enda sedan det öppnade. Förhoppningsvis får jag lite julkänsla i kroppen efter besöket. Men nu får jag inte låta mina pannkakor bli kalla. Ska försöka ta lite bilder på Liseberg som jag kan lägga upp senare eller imorgon. Hoppas ni får en mysig kväll :)


Pannkakor och Sköna hem...helt ok kombo :)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0