Jobbansökningar går allt annat än fort

För över fyra timmar sedan åkte jag till torget för att söka jobb. Det gick bra, fick lämna mitt cv hos ett stort antal affärer och caféer men vissa kräver att man söker via deras hemsida så det har jag suttit med sedan jag kom hem. Jag har alltså sökt jobb i över 4 timmar i sträck. Börjar bli lite trött på att fylla i tidigare arbetserfarenheter och tidigare utbildning. Men men, det är väl värt det i slutändan. Det hoppas jag i alla fall att det är. Trots all tid jag spenderat på detta idag så är det fortfarande en hel del affärer som jag inte gick till idag på grund av att mina CV:n som jag printat tog slut, trodde inte att det skulle vara så många intresserade men det var ju en kul överraskning, så jag ska printa många fler och åka dit imorgon igen hade jag tänkt. Det skadar inte. 


En trött Sandra med trassligt hår sitter i köket med ett
ljummet glas mellanmjölk i hand och söker jobb. Skål!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin fina du! Lycka till! :))

2011-12-19 @ 20:03:41
Postat av: Sandra

Tack snälla du, du är så underbar!

2011-12-19 @ 23:20:52
URL: http://sandrafrykman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0