Before I die, I want to...

Det är många som har skrivit listor på saker de vill hinna göra innan de dör. Jag tänker inte vara sämre jag så jag har slängt ihop en lista på saker som jag vill göra under mitt liv. Oftast brukar dessa listor vara på 100 saker men jag har bara kommit på 34 än så länge så får väl se till att tänka igenom detta ordentligt för det kan ju inte bara finnas 34 saker jag vill göra. Känns lite tragiskt i så fall. Jag får uppdatera den när jag kommer på något och jag kommer även kryssa av den när jag gjort något av sakerna. 



  1. Må helt bra igen
  2. Bo utomlands igen
  3. Ta körkort
  4. Köpa mig en egen bil
  5. Varit i varje världsdel
  6. Varit i 50 olika länder
  7. Köpt ett eget hus
  8. Skaffa familj
  9. Hoppa fallskärm
  10. Hoppa bungyjump
  11. Lära mig fler språk
  12. Se norrsken
  13. Ta ett breathtaking fotografi
  14. Åka på festival utomlands
  15. Åka till ishotellet i Jukkasjärvi
  16. Studera utomlands igen
  17. Bo i New York under en tid
  18. Gå på 30 Seconds To Mars konsert igen
  19. Skaffa tatuering
  20. Simma med delfiner
  21. Ha en fotoutställning igen
  22. Åka den värsta bergochdalbanan som finns
  23. Flyga luftballong
  24. Gå bartenderkurs
  25. Gå baristakurs
  26. Åka på safari i Afrika
  27. Vara med i en flashmob
  28. Fira nyår utomlands
  29. Se kinesiska muren
  30. Springa ett maratonlopp
  31. Rida på en elefant
  32. Jobba som au pair
  33. Åka på roadtrip
  34. Åka på White Sensation


    Fick beslutsångest när jag skulle välja bild så fick bli båda. Fungerar det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0