29 December 2011

God förmiddag gott folk. Nu är julen över, jag är tillbaka i Göteborg och det betyder att jag även är tillbaka i bloggvärlden. Jag vet inte vad det är med Trollhättan men när jag är där så får jag gjort minsta möjliga. Bloggar inte, tränar inte, pluggar inte. Gör nada helt enkelt. Måste jobba på det lite för det är gött frustrerande att hålla på så i en vecka som jag gjort nu. Blaaaaah mår jag då. Men nu är jag som sagt tillbaka i härliga Göteborg (ösregnar och blåser storm ute) och jag är redan igång igen. Känns bra! Började dagen med en powerwalk ute, höll på att blåsa bort men det var skönt ändå. Nu har jag påbörjat min packning då jag åker till Teneriffa på söndag morgon och det är mycket som ska hända innan dess så tänkte att det är lika bra att sätta igång nu. Känns väldigt udda att plocka fram shorts och linnen i slutet av december. Jag har nämligen aldrig åkt till de varmare delarna av världen under vinterhalvåret förut så detta är helt nytt för mig. Kul att prova på något nytt. Vad som inte är lika kul är att planet lyfter 06.00 den 1 Januari 2012, alltså nyårsdagen. Wihooo vad pigg man kommer vara då med tanke på att jag både ska på middag och hemmafest på nyårskvällen. Men men, det blir nog bra. Kan ju alltid sova på planet. Så, planer för idag då? Jodå, det finns allt några grejor inplanerade idag.

09.15-10.00 Powerwalk
Yoga, packa, greja...
15.00-16.00 Shoppa
16.00 Fika med Julia

Resten av dagen ska väl spenderas till att packa lite till och kanske måla sista strykningen på mina matsalsstolar. Skulle vara gött att få de helt klara. Vad har jag fått i julklapp kanske ni undrar. Men då ska jag ju självklart berätta det. Några av sakerna jag fått är...

smycken från Guldfynd by Kenza
en OnePiece
pengar
martiniglas
presentkort på Zara
flera nagellack och lite sminksaker
en receptbok
böcker
underkläder
kläder
grymt gosiga och snygga raggsockar
sällskapsspel
pyjamas
resan till Teneriffa är delvis julklapp

Jag glömmer alltid vissa saker som jag fått men det betyder inte att jag inte gillar eller uppskattar de.


Fick denna snygga onepiecen (tyvärr var inte killen inkluderad...)
Det var dock fel storlek på den så jag får ta en snygg bild på mig själv i den när jag fått den nya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0