Uppe med tuppen

Njaa inte riktigt uppe med tuppen men jämför med igår så är jag uppe riktigt tidigt. Igår tog jag igen all sömn eller vad man ska säga från jetlagen så jag vaknade inte förrän halv 4...på eftermiddagen! Trots att jag ställt 2 alarm på morgonen :O Ibland undrar man ju om det är något seriöst fel på mig. På grund av detta så blev det inte någon utgång igår som det var planerat för jag kände att jag behövde vara hemma och plugga under resten av dagen istället. 

Jag vet inte om ni har märkt det men jag har börjat lägga upp inlägg från USA-resan. Jag skrev en resedagbok under hela resan och lägger nu upp detta som inlägg, anledningen till att ni kanske inte har sett dem är för att jag har lagt dem på sina riktiga datum, alltså då jag skrev det i min resedagbok. Så skrev jag något den 16 April i resedagboken så ligger det under den 16 April här på bloggen ;) I inläggen finns även en hel del bilder från resan :) 

Vad ska Sandra hitta på idag då? Jo eftersom jag var extremt ineffektiv igår så får jag vara väldigt effektiv idag. Detta står på dagens schema...

  • Träna

  • Städa hela lägenheten som är ett bombnedslag

  • Plugga engelska och matte

  • Gå till läkaren för att kolla upp en grej

  • Skulle vilja hitta på något med någon imorgon kväll men det är tveksamt om jag hinner med det. Får se hur mycket jag hinner med under dagen.


Nu springer jag iväg till gymmet :) Hej hej!


Snygg bild på mig från ett blåsigt New York ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0