Tredje April Tvåtusenelva

Hej hej hej! Är hemma nu och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag vet att jag ska plugga men det är så mycket som ska göras så jag vet inte riktigt vart jag ska börja :S Men jag ska inte sätta mig och läsa i alla fall. Jag brukar alltid göra det först för jag tycker det är härligt att läsa, i alla fall härligare än att sitta och göra fysik ;) men jag har kommit på att jag borde spara alla böcker som jag ska läsa till USA-resan för det är lätt att ta med sig dem och läsa på planet jämfört med att ta med min 40kg tunga matte-, fysik-, eller ekonomi-bok plus massa häften dit. Känns lite ovärt att maxvikten på bagaget redan är nådd innan jag packat några kläder :P 

Jag ska plocka i ordning på mitt skrivbord idag också och under sängen. Jag har sagt att jag ska göra det så många gånger men det har aldrig blivit av av någon anledning. Men idag ska det hända så jag vet vart jag har alla papper och så för nu ligger allt bara utspritt överallt. Inte så rätt att hitta rätt då! Så jag tror att jag ska börja med det, sedan sätta igång med fysik och sedan lite ekonomi. Det blir bra! Kör på det :)


Jag har lite blandade känslor när det gäller ekonomi och fysik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0