Tionde April Tvåtusenelva

God morgon! Nu är jag hemma och har precis tagit mig en dusch efter att ha varit hos Livia under gårdags-kvällen och natten. Jag, Livia och Julia hade en riktig slapparkväll. Vi hade alla mjukisbyxor på oss, var alla jätte-trötta och bara satt hela kvällen. Men det var skönt! Vi gjorde lite drinkar (supergoda!), åt frukt och annat gottit, kollade film, och avslutade kvällen med att dricka varm choklad och diskutera hur vi skulle kunna göra Sverige till ett bättre land. Vi kom på en hel del och vi blev alla helt plötsligt väldigt pigga, eller ah jag och Julia i alla fall ;), och kom upp mer och mer i varv allt eftersom vi kom på fler saker som kan förbättras i vårt avlånga land. Sådant pratar vi om vid 2-tiden på lördagsnätterna ;) Haha! Lite små-udda måste jag säga. 

På schemat idag står följande...

  • PLUGGA så mycket jag bara orkar
  • Ta en promenad
  • Boka P&L biljetter eftersom det inte blev av igår
Det är allt jag har planerat för idag vilket betyder att jag har möjlighet att hinna med väldigt mycket plugg. Skulle vara väldigt skönt om jag lyckades med detta så ska börja direkt efter detta inlägget är skrivet. Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0