Så sjukt taggad

Jag är så löjligt taggad inför att åka till USA nu så det är helt galet. Är inne på massa affärers hemsidor och bara dräglar över kläderna och jag vill bara åka dit och shoppa, njuta, sola, och ha kul NU! Har speciellt kollat in Converse för de är ju så mycket billigare där och jag tror jag ska köpa de tre nedan. Jag vet att det är lite tråkigt att köpa vita och svarta men det är ju så bra för man kan ha dem till allt då. Om man tar massa färgglada så kommer man inte kunna använda dem lika mycket och det är ju tråkigt. Men ett par lila tror jag ska ha :)





Jag tänkte lägga upp bilder på en massa klänningar och andra klädesplagg som jag vill köpa också men det skulle bli ett alldeles för långt inlägg och det skulle ta ett par timmar att fixa till det, så jag struntar i det så får ni se vad jag köpt när jag kommer tillbaka istället ;) ÅÅÅÅH VILL ÅKA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0