Nionde April Tvåtusenelva

God morgon, god morgon, god morgon. Underbar dag idag! Både tack vare det fina vädret Göteborg har idag men även för att jag ska ha släktkalas här. Tycker sådana saker är så roliga att ha. Att bjuda folk på mat och tårta och bara umgås. Mycket trevligt! Jag har varit uppe sedan kvart över 6 och har grejat sedan dess men nu har jag satt mig när för att avnjuta en god frukost. Idag blir det äggröra och hallon med keso och kanel. Mums! Gästerna kommer redan vid 11, alltså om 4 timmar ungefär och det är fortfarande en hel del kvar som ska göras så nu måste jag sluta skriva, äta upp min frukost, och börja jobba igen. Men ha en bra lördag så hörs vi senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0