New York, here I come♥

God morgon! 
Gissa vad som händer idag? Om en väldigt liten stund så ska jag sätta mig i bilen med min familj, åka till flygplatsen och begin the journey towards the Big Apple. Jag är sooooooooooo extremely excited!!! Har inte riktigt förstått att jag ska dit, kommer nog inte förstå det förrän jag faktiskt ser New York vilket är ganska många timmar bort. Jag vet inte riktigt hur lång tid resan kommer ta men det är ju mer än ett par timmar i alla fall. Helt galet roligt ska det bli. Nä, nu måste jag åka! Jag har lagt upp några få tidsinställda inlägg eftersom jag inte kommer kunna blogga där borta, antar jag. Ha det bra! Det kommer jag i alla fall ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0