Myskväll

Hej hej! Har precis tillagat mig lite kvällsmat och i kväll blir det serranoskinka, keso och avokade. Mmmmh, lyx! Har en riktig tv-kväll framför mig. Först blir det Glee 20.00 och sedan Grey's Anatomy 21.00. Men det är faktiskt skönt att sätta sig ner, slappna av och inte behöva tänka överhuvudtaget efter att man har hunnit med allt man skulle hunnit med under dagen. Älskar känslan! Jag hoppas jag kan somna tidigare idag än vad jag lyckades göra igår för imorgon måste jag upp tidigt, senast 06.00. Får se hur det går ;) Imorgon är det en hel del inplanerat men jag kan berätta mer om det imorgon :) Om vi inte hörs igen ikväll så ha en mysig kväll och sov så sött ♥


Glee - en serie så dålig så den blir bra ;) 
Grey's Anatomy - har följt den sedan första början och älskar den lika mycket fortfarande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0