Myror i brallan

Hej hej! Sitter och kollar lite på TV och dricker kaffe. Jag är inne på massa klädaffärers hemsidor, känns som om det är allt jag gör nu för tiden, och jag har shopping-abstinens. Jag har ju inte köpt kläder på flera månader och nu kliar det i fingrarna som bara den. Att sitta och kolla in kläder på nätet hjälper ju inte precis men jag kan inte hjälpa det. Det är så kul :) Men snart, snart, snart ska garderoben vara fylld med massa fina, nya kläder. Vad kul det ska bli!!!

Jag har så mycket energi i kroppen. Känns som om jag har myror i brallan. Det blev ju tyvärr ingen träning idag eftersom jag inte mådde helt bra men nu mår jag toppen så imorgon kör jag igen :) Jag valde ju rätt dag att inte må bra i alla fall. Det har ju vräkt ner ute under hela dagen. 


Kolla dessa två söta sommarklänningarna. Vill ha sommar nu! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0