My birthday gifts

Hej hopp galopp. Jag lovade ju igår att jag skulle visa vad jag fick i present under släktkalaset igår. Det känns lite knepigt att man fått presenter eftersom det faktiskt är 9 dagar kvar tills jag fyller år, men jag klagar inte ;) Så detta är alla de fina sakerna jag fick under gårdagen:


6 stycken supersnygga svarta vinglas


BRUKA muggar och äggkoppar. Fick två vita äggkoppar fast en var det en liten spricka i så mamma tog med den för att byta den, which is why it's not in the picture ;) Fick även presentkort på två likadana muggar som dem ovan men i turkost. De var tydligen slut när mormor köpte de andra :)

En supersöt vattenkanna vilket jag verkligen behöver. Vattnar ju mina blommor med dricksglas just nu ;)

Canon EF 50mm f/1.8 objektiv och en juice extractor :D


Fick även grymt fina blommor som just nu står och pryder mitt fina matsalsbord!


Min lilla lillebror fick vara försökskanin för mitt nya objektiv :)

Jag fick även en del pengar :) Jag är så glad över att ha fått dessa fina saker, ville verkligen ha allt det jag fick, inget jag var osäker på om jag ville ha kvar eller inte utan var supernöjd med allt :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0