KLAR!

Äntligen är jag färdig med allting som skulle göras idag. Nu är det bara att göra mig i ordning inför födelsedagsmiddagen hos Frida ikväll också men det orkar jag inte göra riktigt än. Sitter och tar min första kopp kaffe för dagen och det smakade gudomligt gott! Haha, jag bakade ju prinsesstårta förut och precis som vanligt så gjorde jag för mycket, alltså en jättetårta, så marsipanen räckte inte så det var typ 2-3 centimeter kvar på varje sida men jag löste det på mitt eget lilla sätt. Ni får se resultatet imorgon :) Jag är nöjd för att det är första gången jag gjort en prinsesstårta. Det jag var mest rädd för var att bottnarna skulle smula sönder, att jag haft de för lång/kort tid i ugnen men det var ju det lättaste momenten. Däremot är jag rädd för att tårtan kommer vara allt för mäktig för det är väldigt mycket gotti-gottit i den. Ilandsproblem? Jaja, den är charmig i alla fall och jag tror den kommer smaka bra :) 

Becca kommer hit senare så vi åker till Frida tillsammans eftersom vi köpt present tillsammans. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig :S Jag behöver en ny garderob NU! En vecka kvar ;) LÄNGTAR! Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu fram till att jag ska börja göra mig i ordning. Kanske plugga lite? Kan vara bra så jag inte har jättemycket kvar till helgen. Allt som är gjort är gjort :)

Träna √
Handla mat 
Handla en liten present 
Baka prinsesstårta 
Förbered maten till imorgon 
Städa 

Älskar att checka av saker. Att vara klar med något är underbart tycker jag! Nu ska jag sätta mig och läsa lite innan jag ska gräva i garderoben efter något vettigt att ha på sig. Ha en mysig fredagskväll :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0