Första April Tvåtusenelva

Det är April, shit vad the time passes by quickly. Galet?! Men jag är glad över att det är April för det kommer bli en kanonmånad och anledningen till detta är inte bara för att våren äntligen börjar smyga sig fram, utan även för att jag...




...åker till New York och sedan Miami 15 - 26 April...


...fyller 18 den 19 April...


...åker till Holland den 28 April för att fira Queen's Night och Queen's Day...

...vilket betyder att jag kommer ha fullt upp men jag älskar när det är fullt upp och jag älskar garanterat att resa så det kommer som sagt bli en supermånad. Att jag fyller 18 om 18 dagar gör ju inte månaden sämre heller. Ska bli kul :) Vad som inte är lika kul är att det är första april idag och jag har ingen här som jag kan lura. Lite segt...men jag ska träffa en massa folk imorgon så jag får väl ta och göra första april-skämt i efterskott ;) Nu ska jag sätta mig och fortsätta läsa min bok: The Unbearable Lightness Of Being by Milan Kundera.



Ha en mysig fredagskväll så hörs vi senare :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0