Femte April Tvåtusenelva

God morgon, eller god dagens! Det är lite frustrerande när man ställer klockan på 8.00 och vaknar halv 11. Jag förstår inte hur det går till för jag ställer alltid ett alarm på mobilen som ligger på golvet bredvid sängen så den kan jag ju stänga av när jag vaknar men jag ställer även ett alarm på min riktigt irriterande väckarklocka som jag alltid ställer ett par meter ifrån mig så jag måste gå upp ur sängen för att stänga av den. Och det alarmet är så löjligt irriterande så man klarar inte att ligga och vänta på att det ska sluta ringa utan man går upp direkt. Jag vet att jag ställde alarmet igår kväll men jag har inget minne av att jag har gått upp och stängt av det nu på morgonen. Knepigt! Jag kanske har börjat gå i sömnen eller något ;)

Jag käkade ganska nyss frukost och idag blev det en väldigt gul frukost: Äggröra, mango och ingefärs-te. Mums! Nu ska jag ta en kopp kaffe och plugga lite tysk grammatik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0