Elfte April Tvåtusenelva

God morgon! 
Usch vad trött jag var när jag vaknade idag. Usch och fy och blä! Jag har inte lyckats sova ut ordentligt på 5 nätter nu och i natt kommer Julia sova här och då lär jag väl inte få min sömn heller, vi får se hur det blir. Men imorgon natt ska jag bannemej sova ut ordentligt. Jag planerar till och med hur jag ska sova, två nätter före det ska hända, haha, då gillar man att planera ;) Något jättekul hände igår, PEACE & LOVE - festivalen är bokad till sommaren. Ska bli så sjukt roligt! Vi åker den 27/6 och kommer hem 3/7 och jag hoppas och tror att det kommer bli minst lika kul som det var förra året. Det ska ju komma grymma artister dit också, kolla själva:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0