Cringeworthy moments...

Hur lyckas jag? Jag förstår inte! Under loppet av 3 dagar har jag lyckats hamna i situationen, 2 gånger, när man är i mataffären, inte tänkt på hur mycket man har köpt, och inte har tillräckligt med pengar på kortet när man kommer till kassan så man måste lägga bort vissa saker som man egentligen behöver. Maten måste ha stigit i pris något så rejält de senaste dagarna eftersom jag verkar ha förlorat all kontroll när det gäller detta. Det är ju så pinsamt också när det är en jätte-lång kö bakom en och man bara ser på deras blickar att de hatar en för tillfället. Jobbig situation tycker jag :/ Anledningen till att dessa saker händer är för att pengar som går in på mitt konto går via mammas konto och jag har bett henne att lägga undan en viss summa av dessa pengar varje månad och därför finns det inte så mycket pengar att röra sig med. Så efter båda dessa händelser har jag ringt mamma direkt och bett henne sätta in pengarna igen, som alltså är mina från början. Jag tror jag har bett henne att göra det varje månad så jag har ingenting kvar av dessa undanlagda pengar, haha. Inte så lyckat! 


Såhär snygg var jag när jag gick till affären. Jag lever typ i mina mjukisbyxor + tröjan ni alla sett förr 24/7. Tur jag har tvättmaskin i lägenheten så jag kan tvätta det och sedan använda det dagen efter igen ;) Vet inte varför men jag älskar denna outfiten, så mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0