CHECK!

Har precis skickat iväg min svenska-uppsats som jag precis gjorde klart. Härligt! En till sak att checka av på min "plugg-lapp". Jag har skrivit allt det jag måste göra tills på fredag, på en lapp, då jag åker till USA och sedan kommer jag hem, sedan blir det antagligen Holland och sedan ska jag gå tillbaka till skolan har jag ju planerat men får se hur det blir. Alltså har jag bara till på fredag att göra allting om jag ska gå tillbaka till skolan direkt när jag kommer tillbaka. Allt beror ju på hur mycket jag hinner ikapp ;) Så nu ska jag fortsätta men sakna men säkert så blir det mindre och mindre kvar att göra, så härligt! Men innan jag sätter igång ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och en liten bit av tårtan som blev kvar igår. MUMS! Då får jag lite energi också :) Haha, på tal om kaffe så hittade jag en liten extrem bild om man behöver koffein men inte hinner dricka kaffet. Då kan man ju bara göra såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0