Black Swan

Jag har precis sett klart på Black Swan med Natalie Portman i huvudrollen. Riktigt bra måste jag säga! I för sig är jag svag för dansfilmer men den här var något jag aldrig sett förr. Och Natalie Portman, vilken performance, inte bara själva skådespeleriet utan att hon faktiskt gjorde nästan all ballet som är i filmen själv, övade i flera månader för att klara det. Det var endast de extremt svåra stegen som en annan gjorde åt henne. Tänk vad mycket man faktiskt får lära sig när man är skådespelare/skådespelerska förutom att vara just det. Verkar grymt roligt! Synd att man inte är bra på acting ;) Men se filmen, den var sevärd absolut. Den går väl fortfarande på bio om jag inte har helt fel och det är en film som är värd att se på bio kan jag tänka mig. Musiken och vissa scener är riktigt maffiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0