Back home!

Nu är jag hemma igen. Kom hem för en halvtimme sedan ungefär och sitter nu och käkar frukost. Det kanske är lite sent för att kalla det frukost så brunch kanske är mer rätt. Idag blev det kiwi, äpple och banan med keso och kanel + ett kokt ägg. Mums filibabba! Ingenting smakar så gott som en god måltid efter ett hårt träningspass. 

Jag och Astrid skulle egentligen gå på kickboxing ikväll men hon har fått migrän så vi kan inte gå. Det är ju nackdelen med vissa pass, att man ska komma dit i par. När det gäller andra pass eller gymmet så kan det ju vara trevligt att ha med en kompis ändå men ifall hon/han inte kan komma så påverkar det ju inte en själv vilket är bra. Lite synd, såg fram emot det, men sådant händer. Inget hon kan rå för precis :/ Men det ser ut och spricka upp ute, som att solen kommer fram, så kan ju ta mig en promenad senare istället så jag får lite frisk luft också.

När jag har ätit upp my delicious breakfast så ska jag sätta mig ner och fortsätta jobba med den tyska grammatiken som jag påbörjade igår. Något att se fram emot ;) Sedan ska jag väl påbörja fysiken också, kan vara bra att komma igång med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0