Andra April Tvåtusenelva

God morgon, god morgon. Hur står det till med er en härlig lördagsmorgon som denna? Med mig är det finemang. Vädret är grått och extremt dimmigt men jag har inget emot det faktiskt. Jag tycker det är ganska mysigt och lugnande på något sätt. I alla fall när det är på morgonen och dagen, när det är på kvällen kan det ju vara lite creepy. Jag sitter just nu och dricker citron-/apelsin-/ingefärs-vatten. Loving it! Mår så bra av det och det är faktiskt gott även fast jag vet att det inte låter så gottit :) Jag sitter samtidigt och väntar på ett telefonsamtal som jag skulle fått för en kvart sedan ungefär. Blir så trött på när folk inte håller vad de lovat. Men om jag inte fått samtalat inom 5 minuter så åker jag iväg till gymmet för jag kan inte sitta inne hela dagen och vänta på hennes samtal. Det fungerar inte så! Min plan för dagen är följande:

ca. 10.40-12.45 Gymma + göra mig iordning
13.00-14.25 Packa + äta brunch + göra mig klar
14.25 Åk in till centralen
15.00 Ta bussen ut till Livia där jag ska hjälpa henne förbereda inför ikväll
18.00 Myskväll hos Livia 

Det ska bli jättemysigt ikväll. Vi ska blanda drinkar, spela lite spel, äta gott och bara ta det lugnt. Ska bli jättehärligt! Plus att jag har bara varit hemma hos Livia här i stan och inte ute där hon "egentligen" bor så det ska bli kul att se hur det ser ut där :D Jag har fortfarande inte fått mitt telefonsamtal men nu åker jag iväg till gymmet så jag hinner träna lite i alla fall. Ha en bra lördag! Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0