6e April 2011

God morgon! Det är något seriöst fel med mig, det måste det vara. Jag kunde inte somna igår kväll. När klockan var 03.00 var jag klarvaken men jag skulle gissa på att jag somnade någon gång mellan 03.30 och 04.00. Jag ställde klockan på 09.00 nu på morgonen för jag vill ju verkligen inte vända på dygnet och när vaknar jag. Jag vaknar 08.52 helt utsövd och pigg utan att något alarm har ringt. Knepigt! Men väldigt skönt, för jag skulle bli ganska sur på mig själv om jag sov bort halva dagen idag med. Gillar det verkligen inte! Jag sitter här och dricker lite vatten innan jag ska pallra mig iväg till gymmet. Ska bli härligt! Känner att jag har massa energi kvar från igår då jag rörde mig nada. 

Vad ska jag hitta på annars idag då? Jag ska plugga en hel del men även åka till affären och påbörja handlingen av mat  till på lördag då jag har släktkalas för mig. Jag skulle egentligen handla allting imorgon men kom på att det inte finns en chans i världen att jag kommer kunna bära allt det jag ska köpa i en runda. Haha, lite fail om man behöver lämna kvar några påsar i affären och säga att man kommer och hämtar den senare ;) Nu ska jag åka. Ciao!


Jag vet att jag har den här tröjan på många bilder men det är för att alla bilder är från
en och samma "photoshoot" ;) Kanske behöver ta lite nya snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0