21/4 2011

Hej hej!
Sitter i bilen på väg till Sawgrass Mills där shoppingen fortsätter. Hoppas jag hittar mycket :) Jag måste få berätta om Bubba Gump's Shrimp Company som vi var på igår ikväll. Det var en av de godaste middagarna jag ätit på länge. Jag beställde in en gryta fylld med krabba, musslor, hjärtmusslor och tigerräkor och allt detta hade fått koka ihop tillsammans i massa goda kryddor. Det var så galet gott! Stället Bubba Gump's startades efter filmen Forrest Gump kommit ut och är baserat på den. Ni som har sett denna gudomligt grymma film vet vem Bubba som drömmer om att öppna en restaurang där folk äter räkorna han fångat och det är det som är denna restaurang. Jag älskade stället och även idéen i sig :) Efter middagen gick vi tillbaka till hotellet där vi tog en efterdrink innan vi gick upp till rummet där vi sten-somnade. 


Familjen på Bubba Gump's :)


Viktor lekte Forrest Gump som väntar på bussen ;) Nästan lite likt!

I morse vaknade jag hyfsat tidigt, innan alla andra, så jag bestämde mig för att gå ner till hotellets gym och träna. Grymt härligt var det! Sedan blev det hotellets otroligt goda frukost och efter det lite solande vid poolen. Men vi solade alla bara ryggen eftersom vi bränt oss på framsidan av kroppen. Får se om vi hinner med någon solning senare också men jag tvekar på det. Jag älskar Sawgrass Mills Shoppingcentret! 


Viktor tränade också imorse och tog sig en löptur/promenad på stranden och tyckte sedan att han förtjänade en dricka och är man i USA, why not do it the American way? Ca. 1,5 liter av Rootbeer! Fyfan vad äckligt det är, smakar flytande tandkräm. Bläää! Har aldrig gillat det och kommer aldrig gilla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0