20/4-11

Hej och hallå! Jag sitter just nu på hotellrummet och ska alldeles strax göra mig i ordning för att gå ut och käka middag. Vi ska gå på Bubba Gump's Shrimp Company som vi egentligen skulle gått på igår under min födelsedag men det blev inte riktigt så. Vi började min 18-årsdag med hotellets grymt goda frukost-buffé som var fylld med färska jordgubbar, blåbär, ananas, världens godaste vindruvor, sjukt god äggröra och mycket mycket annat. En frukost just i min stil! Efter vi ätit oss proppmätta gick vi ut och solade och badade ett tag innan vi åkte till ett gigantiskt shopping-center kallat Sawgrass Mills där vi spenderade de nästa 8 timmarna och då hann vi inte ens med en tredjedel av alla affärerna så vi ska tillbaka dit imorgon igen :) När vi var tillbaka vid hotellet igen var klockan redan tjugo i tio och restaurangerna stänger 22.00 på vardagar så vi fick springa in på 7eleven och köpa oss lite ost, kex och frukt som fick bli min födelsedagsmiddag. Haha, riktigt lyxigt ;)!


Ser ni hur sjukt stort shopping-centret är? Det är över 350 affärer och alla är grymt stora!


Middag från 7eleven är ju aldrig fel ;)

Idag har vi legat och slappat på stranden under hela dagen och jag är nu lika röd som kräftorna vi kommer äta ikväll. Det är inte för att jag smörjt in mig för lite utan jag smörjde in mig som attan med en solkräm där det stod på flaskan att det var "good water resistance" i den och därför så tänkte jag ju inte på att jag kanske borde smörja in mig på nytt någon gång efter alla dopp jag tog i havet under de timmarna vi var på stranden. Känner mig smått dum! Det värsta är ju inte att det ser förjävligt ut utan att det gör så sjukt ont Men men, jag får skylla mig själv.


Jag fick mig i alla fall en öl (från 7eleven ofc) på min födelsedagskväll :)
Har på mig min snygga, alldeles för stora, Hard Rock Cafè tröja från NY! Sover i den :)


Japp, såhär ser jag ut då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0