17 April 2011

God morgon! Klockan är 06.00 ungefär och jag har varit uppe sedan 05.13. Då vaknade jag och var helt utvilad. Inte så konstigt i och för sig eftersom vi alla somnade runt halv 8 - 8. Vi var, som jag sa igår, ganska trötta. Idag har vi en hel del på schemat. Vi ska...

  • gå till central park (eftersom vi bor precis bredvid)

  • gå på Fifth Avenue

  • åka upp till toppen av Rockefeller Center

  • gå till lite roligare affärer

  • eventuellt gå på Broadway ikväll :)
Nu ska jag gå och göra mig i ordning så vi kommer iväg och kan käka frukost. Får se vart vi hamnar idag!

Hej hej. Nu är vi back at the hotel. Idag åkte vi upp till toppen av Rockefeller Center som har en helt okej utsikt ;) Ser hela New York därifrån :D Jag shoppade även en hel del kläder i min nya favoritaffär Forever21. De har jättemycket fina kläder och de kostar praktiskt taget ingenting. Det är superbilligt, i like :) Vi har även gått en hel del på fifth avenue och och åkt runt med lite andra sightseeing bussar. Det har varit en riktigt bra dag :D


Som sagt, utsikten var helt okej ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0