12e April 2011

God dagens! Har inte skrivit så mycket idag, eller ingenting faktiskt, men det är för att jag har spenderat dagen med den underbara Julia som kom hit igår kväll. Igår kväll åkte vi direkt till en indisk restaurang vid Heden som hade gudomligt god mat, riktigt bra var det! Sedan gick vi på bion "No String Attached" som var så charmig och rolig så jag vet att det är en film jag kommer se ett antal gånger till. Både Natalie Portman och Ashton Kutcher var riktigt bra! Så den tycker jag ni ska gå och se :)

Idag har vi varit på stan och shoppat precis hela dagen. Jag kan avslöja att Julia är en riktig storshoppare, hon gick och bar på en 10 påsar eller något sådant om jag inte minns helt fel och då var det mer en ett plagg i varje påse ;) Men det är roligt att någon handlar något! Även jag fick tag på lite saker, men inte så mycket eftersom jag lovat mig att inte handla på mig massor innan resan, men jag fick köpt en svart lång-klänning som jag velat ha ett bra tag nu, ett par solglasögon vilket jag behövde eftersom jag inte har några ;), en liquid eyeliner, ett halsband, och en liten väska :) Det gick ju inte bara att titta på när Julia bara köpte och köpte, jag kände mig ju utanför :P

Om en liten stund kommer min kära pappa hit och ska göra färdigt tapetseringen i hallen :) Ska bli så skönt när det är klart! Jag uppskattar så att min pappa verkligen bryr sig och tar initiativet själv att ringa och fråga om han kan komma och tapetsera klart istället för att det skulle vara jag som ringde honom och tjatade. Det är härligt! Nu ska jag sätta mig och plugga lite innan han kommer eftersom jag inte hunnit med så mycket av det idag :) 


Klänningen + halsbandet jag köpte idag :)


Mina nya snygga solglasögon som jag ser nu att jag glömt ta bort lappen från från glaset :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0