Mysig söndag

Har haft en jätte härlig söndag som avslutades på ett mysigt sätt. Gick och köpte godis med min lillebror på Hemmakväll och sen satte vi oss och kollade på Flightplan. Inte den mysigaste filmen precis men den är bra så det är okej. Övningskörningen med pappa förut var...annorlunda! Han bestämde sig för att vi skulle åka till Saab parkeringen, som är ganska stor, och sen skulle jag sick-sacka(stavning?) mellan stolparna som var placerade på varje parkeringsrad! Och jag skulle BACKA när jag gjorde det. Jag hade lite panik måste jag medge. Gick katastrofalt dåligt i början och höll på att köra in bilen i flera stolpar men efter ett tag fick jag grepp om det och det gick helt okej. Det gick aldrig bra, men ok. Nu ska jag göra iordning allt för imorgon och sen gå och lägga mig, är verkligen jättetrött.
Godnatt bloggen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0