Veckans pinsamhet

Kom precis på att jag glömt skriva om veckans pinsamhet idag. Började ju med det förra veckan så det har ju inte riktigt blivit en tradition än men jag vill göra det till en. Så därför ska jag kort och snabbt här skriva vad som hände förra veckan som var lite pinsamt. En sak som jag kommer på är något som hände under inflyttningsfesten i lördags. Jag skulle få halva min kompis cigarett, och gissa vad han gör då utan att jag märker något. Jo han flippar cigaretten så den är vänd bakåfram så när jag tar den och lägger den mot läpparna så är det sidan med glöd jag har där. Jag säger bara ett ord och det är AJ! Dumma Victor! Jag röker inte annars, bara ibland på fest, tänkte bara att jag skulle dela med mig av denna information. Det var lite småpinsamt när detta hände i alla fall för det var två killar där som jag aldrig träffat förut och de måste ju tyckt att jag var den blondaste människan på jorden. Men men, sånt händer!


Kände mig lite som denna apa just i det
ögonblicket ;)

Kommentarer
Postat av: Emma H

Haha! Det var riktigt synd om dig där ute på balkongen faktiskt ;)

2010-10-18 @ 23:26:16
URL: http://absolutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0