Vecka 40's pinsamhet

Tänkte jag skulle börja med "veckans pinsamhet" och skriva detta varje måndag. Skulle ju kunna skriva det på söndag kväll tänker nog många eftersom det är slutet av veckan men jag har ju då kommit på att mycket kan hända under söndagskvällen och natten också och tycker därför att måndagen är en bättre dag för detta. Så vad har det hänt för något pinsamt under förra veckan. Jag måste nog säga att det mest pinsamma hände i lördags för då skulle jag skicka ett sms till min kära kusin där jag frågar om hon kan fixa dricka till mig och gissa vem jag skickar detta sms till. Inte min kusin utan min kära mamma som btw var på väg hem till mig och skulle vara framme en kvart senare. Det var smått pinsamt när de, min mamma och pappa, kom hit men som tur var så skrattade de mest åt det så det var ju skönt det. Pinsamma upplevelser är alltid extremt roliga efteråt så hoppas ni alla får vara med om något riktigt jobbigt pinsamt denna kommande veckan ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0