Två tvillingpar på en dag ;)

Usch vad jag har uppdaterat dåligt idag. Ber om ursäkt för detta men det har varit många på besök idag så jag har inte riktigt hittat tiden till det. Beccas små-bröder var här fram tills tre-tiden ungefär och strax efter det så kom min morbror och mina kusiner och då käkade jag lunch emellan där ;) 

Hela förmiddagen idag har jag spelar TV-spel med Bessas syskon, Eddy och Becca. Allt möjligt har vi spelat. Eye Toy, Singstar, Need for Speed, något annat bilspel & Motorcross spel. Började 8 när jag vaknade och höll på fram till halv två. Haha också ett sätt att spendera halva lördagen på. 

Eddy & Bessa kör EyeToy ;)
James & Alex var så duktiga när de sjöng Singstar :)
Coolingar!

Det var mysigt att ha dem här, kul att få lära känna dem lite bättre eftersom jag bara träffat dem en gång förut. Efter de åkt så kom som sagt min morbror och mina yngre tvillingkusiner. Det var jätte roligt och jag fick en bakform i inflyttningspresent vilket verkligen behövdes eftersom den jag köpte på IKEA gick sönder direkt. Tror min mamma skvallrade om det till morbrorn min men det gör ju inget ;) Vi fikade, pratade massor och Melinda (min ena kusin) flätade håret på mig. De hade tydligen öppnat en egen frisörsalong på hennes skola där hennes klass var frisörerna och hon var den bästa på att fläta och detta var hon ju tvungen att visa vilket jag uppskattade eftersom jag blev jätte fin i håret :D Så tack så mycket för det Melinda♥ Min andra kusin Jesper är helt besatt av Stena Line båtar och pratar helt seriöst om dem stup i kvarten, verkligen jämt, 24/7. Inte bara idag heller, utan jämt, varje dag sen de var i Danmark i somras. Börjar bli lite små jobbigt men det är ändå lite komiskt. Han är så söt så! Han är en framtida ingenjör har jag kommit på eftersom han pratar om båtar, bilar, tåg, grävmaskiner och deras motorer och allt sådant där hela tiden. Melinda blir väl frisörska då antar jag eftersom hon älskar att fixa håret på andra. Skönt för dem att redan veta vad de ska bli när de växer upp. Själv är man 1,5 år ifrån studenten och har inte den blekaste aning. Känns sådär, men det är ju 1,5 år kvar så lite tid har jag ju på mig.


Såhär snygg blir man i håret efter att min 8 år gamla kusin grejat
med det.

Kändes lite som när man är utomlands och man får massa små flätor i hela håret. Önskar jag var det och slapp detta regn. Visst, det är jätte mysigt men idag skulle vi, jag Bessa och Frida, gått ut och fotat i skogen men nu öste det ju ner och då skulle det inte bli några fina höstkort. Segt!

Nu ska jag plugga lite, nörd som jag är, och sen beställa en pizza. Jag har ju skrivit att jag ska göra det hur många gånger som helst har jag kommit på men jag har ärligt talat aldrig orkat göra det. Men idag känns det som om jag kommer orka. Kan skriva sen om jag var hurtig nog att gå ner några trappsteg för att köpa mig en pizza :P Det är ju det hemska, att den ligger precis här nere, jag ser den från mitt fönster och jag köper den inte endast för att jag inte orkar gå ner ett par trappor. Haha slappisvarning? 

Ha en mysig lördagkväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0