Har kommit på en liten grej...

...och det är att fler folk borde fixa fest hemma hos sig eller i alla fall ha någon sorts chill-kväll. Det är faktiskt inte så komplicerat. Det är ju bara att bjuda in lite folk och se till att få ut föräldrarna ur huset om man bor hemma. Förutom det är det inget svårt alls. Så alla ni därute, fixa fester och chill-kvällar så det skriker om det nu ;) 

Själv sitter jag och slappar framför de nya avsnitten av Scrubs med Rebecca vid min sida. Har precis smakat på lite av allt det goda som jag fick i present igår och mumma vad gott det var. Fick en påse med stenar, ser det ut som, men det är faktiskt godis. Var lite skeptisk när jag skulle stoppa den första i munnen men det gick ju bra och det var ju gott! Så tack Eddy för det :) 


Trodde det var detta...


...men det smakade detta :)

Nu ska jag återgå till mitt Scrubs tittande. Ha en mysig söndagkväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0