En underbar kväll måste jag säga...

...fylld med lite konstigheter! Under eftermiddagen idag så har jag och Rebecca underhållit oss på lite olika sätt. Först kollade vi på tv och var allmänt slappa, sen började vi fixa en playlist på Spotify till lördagens festligheter. Efter detta så dansade vi dansmatta, väldigt trevligt men gud vad dåligt man har blivit efter att inte ha spelat det på ett år eller två. Så nu får jag bannemig ta ett pass på dansmattan varje dag så jag kommer back in dance-shape ;) Såhär snygga var vi när vi skulle dansa:



Efter några omgångar på mattan så ville Becca locka sitt hår så då gjorde hon det.


Bessa gav mig en evil-look vilket var lite taskigt med tanke på att det
är min locktång hon använder ;)


Så ska det se ut! Go & glad :)

Medan hon lockade vidare så gick jag
och hittade mina gamla extentions som jag använde i 8an. Då ville
Bessa pröva dem också så då fick hon det ;) Efter mycket om och men
så satt hårförlängningen på plats och håret var nu tillbaka i sin lite mer
platta form! Då tyckte vi att det skulle vara lite kul att föreviga detta
ögonblick när Rebecca hade längre och tjockare hår än vanligt så hon
slängde på sig en party outfit och fotograferandet kunde börja.




Har kort sagt haft en väldigt mysig och rolig eftermiddag och kväll :D och nu ska jag gå och ta mig en bit morotskaka och en kopp kaffe ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda Andersson

Haha vad fint med lös hår (:

Älskar den klänningen också, var dem o köpte den.

2010-10-15 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0