God dagens!

Jag har bestämt mig för att göra en ny header. Känner att den jag har nu är lite tråkig plus att det vore roligare att ha lite nyare bilder istället för sådana som är ca. 2 år gamla vilket den jag har nu är. Men sådant har jag inte tid med idag för idag ska jag sjunga i kör och plugga ekonomi och träffa min vän Julia så det får vänta en dag eller två eller tre. Två veckor senare: just det, skulle ju fixa en ny header, vad hände med det? Jaja, det fixar jag imorgon. Jag lovar, det är precis vad som kommer hända, jag är ganska duktig när det gäller att skjuta upp saker och ting. Inte den bästa egenskapen but that's the way I work and there is nothing you can do about it.

Sitter för tillfället hemma och gör olika magövningar och jag ser allmänt knepig ut medan jag gör dem. Jag har ett matteprov som börjar om en kvart och jag börjar bli smått stressad men som magen är nu så går det inte. Jag hatar min mage, förstör mitt liv.

Nu ska jag fortsätta med mina små övningar. Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0