Måndag igen...

Guten morgen guten morgen!

Åh vad jag är pepp på att åka till Frankfurt just nu! Jag och Bessa satt hela kvällen igår och pratade om vad roligt det skulle vara att bara komma iväg någonstans precis just nu. I för sig så är det bara 2 veckor, 4 dagar och 9 timmar kvar tills planet lyfter och vi åker mot Frankfurt men det känns ändå så himla långt borta. Jag vill åka bort NU!

Så, idag är det måndag och vad händer det för roligt denna måndag 11 Oktober 2010? Jo det ska jag berätta...absolut ingenting. Allt jag har planerat för dagen är att gå till skolan (of course) och sedan komma hem och plugga matte till matteprovet imorgon. Att komma iväg och träna skulle nog göra gott eftersom jag inte kom ut för att springa nu på morgonen som jag planerat. Men jag orkade bara inte. Jag har vaknat från och till under hela natten. Usch! Inte roligt alls! Kanske kan få sno en gratiskupong av Frida sen som hon har på Sportlife, känner att jag inte riktigt har råd att köpa mig ett eget gymkort just nu. 

Sitter och äter en mumsig frukost at the moment: smoothie gjord av päron, äpple och linfrön. Väldigt exotiska varor :P och en kopp kaffe såklart. Vet inte riktigt hur jag ska klara av morgondagen. Jag och Victor har en deal att imorgon så får jag inte dricka något kaffe om han inte röker på hela dagen. Jag har ett matteprov imorgon och jag får inte dricka kaffe. Jag kommer lätt skylla på honom om jag inte klarar provet ;) Nu ska jag gå och ta mig lite mer kläder, sitter i endast klänning för tillfället och det ser smått bart ut. Och kallt ut, med tanke på att det är hur dimmigt som helst ute, ser ingenting när jag tittar ut genom fönstret. Men med ett par strumpbyxor och en tjock kofta plus halsduk så ska det nog bli bra :) 


Dagens outfit, fast med tröja, jacka, halsduk och vantar också. Är ju
inte sommar längre.


Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0