Tonfisk & Banan

Sitter och äter tonfisk och banan för tillfället och det är faktiskt ganska gott. Tror man inte men det är det. Ingen "wow vad gott" upplevelse men det funkar. Hinner inte skriva ett långt inlägg just nu för jag är mitt uppe i packningen och snart ska jag in till stan och käka med lite folk för att sedan gå på bio: Paranormal Activity 2! Var i stan och handlade lite förut. Fick äntligen köpt ett par skor, inte alls sådana som jag tänkt köpa med de funkar för att ha som vanliga vardagsskor. Fick också köpt en ny BH, vilket verkligen behövdes. Det var allt för längesedan jag köpte en senast. Jag får ta kort på grejerna sen eller imorgon. Nu ska jag packa vidare :) 

Vi hörs sen, om jag överlever skräckfilmen vill säga ;)

Kommentarer
Postat av: skyscrape <3

i wanna see the bra on...grrrrrr

2010-10-29 @ 15:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0