Skolan med bror & ändrad hårfärg

God kväll bloggen!

Nu har min bror åkt hem och jag är ej längre blond utan brunett. Jag är jätte trött fast inte så trött så jag kan sova vilket suger eftersom jag ska upp om 5 timmar. Känner att det det kommer bli en del koffeintabletter under morgondagen. På grund av min trötthet så orkar jag verkligen inte ladda upp korten och fixa i ordning dem. Jag är ledsen men det får vänta till en annan dag. 

Imorgon morgon hade jag tänkt ta ett kort på mig i min nya hårfärg. Kommer säkert ta ett par dagar innan man vant sig vid det. Var ju faktiskt 3 år sedan jag hade mörkt hår senast.

FÖRE                        EFTER


Ni får tålmodigt vänta några timmar tills jag avslöjar hur jag ser ut för tillfället ;) Nu ska jag sova, försöka i alla fall.

God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0