Skofönstershopping via datorn

Jag skulle egentligen åkt och shoppat skor med min vän Astrid idag men det tillåter inte min mage så då får jag sitta och kolla på skor via datorn istället. Jag tror faktiskt att jag lyckats hitta ett par, beror ju helt på hur de sitter på sen också men om de sitter bra så köper jag dem antagligen.

Funderar på att köpa dessa. Finns på Din Sko för 599kr.

Jag älskar kilklack, tycker det är jättesnyggt, och lätt och gå i och därför så gillar jag dessa. Tycker inte att det är supersnyggt med "dubbarna" under skon men hellre ha sådana och gå säker på gatorna nu när det börjar lägga sig is där än att ha ett par lite snyggare som får mig att halka till stup i kvarten. 

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan igen, dricka min fjärde kopp te för dagen och kolla på Vampire Diaries. Jag har nu fastnat i den serien med. Inte bra att det är så lätt för mig att fastna. Inte bra alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0