Sex hos Frida!

Är hemma efter att ha varit på en fantastiskt mysig middag hos Frida. Vi har ju börjat med vår egen Halv åtta hos mig, vi kallar det Sex hos mig eftersom vi inte orkade ha det så sent och för att det helt enkelt lät bättre, hade en bättre klang. Frida var en jätte bra värdinna och maten var riktigt god, det blir inte lätt för nästa person att slå detta. Det är Becca nästa gång, är redan nyfiken på vad det kommer bli. Hon ska tydligen ha något slags tema som man måste klä sig efter. Ska bli intressant! Här är lite bilder från kvällens trevligheter :)


Frida, värdinnan, och Astrid♥


Becca & jag :)

Till huvudrätt blev det en jätte mumsig taco-paj!


Mitt under allt ätande och pratande så började Frida spela gitarr och
sjunga. Riktigt bra underhållning som slutade i allsång ;)

Becca körde järnet ;)
Jag spelade på ganska bra jag med, dock lite lugnare än vissa andra!

Till efterrätt fick vi alldeles lagom kladdig, OCH INTE ALLS HÅRD (Frida
höll på att tjata om att den var för hård och inte alls bra men den
var super), kladdkaka med vispad grädde och hallon.

Söt som hon är så kokar hon kaffe endast för att hon vet hur mycket jag gillar det. Och hon gör det på kaffekokarn med! Hennes familj har inte ens kaffekokarn stående framme för de dricker oftast "semesterkaffe" som jag kallar det vilket är sånt där pulverkaffe som man bara rör ner med en sked i varmt vatten. Det är inte alls lika gott tycker jag. Bryggt ska det vara :)

Vi pratade om allt möjligt under kvällens gång. Till exempel om vad vi ska hitta på för skojsigt i Frankfurt dit vi åker om 8 dagar. LÄNGTAR!♥

Under en lektion idag fick jag ett allmänt begär efter en Starbucks kaffe. Vet inte varför, det bara kom. Då vände jag mig om till John som satt bakom mig och sa: "Tänk, om 9 dagar vid den här tiden sitter vi antagligen på ett Starbucks och dricker kaffe." Då strålade det om John, haha! Han dricker också kaffe, känns bra att inte vara den enda :P

Jag hann ju inte lägga upp alla bilder från igår förut, så här kommer det några till :)


Becca, broder Viktor och Marlene i skolan!






Viktor på matte-lektionen i min fina halsduk. Han ägde sönder på 
lektionen. Stolt över dig bror!


Hemma. Köpt hårfärg. Droppat av bror på tåget. Satt i förberedande
serum i håret.


The dyeing has begun!


Känner att jag var extremt snygg under processen!


Sista bilden på mig som blondin :P

Just nu regnar det och blåser storm ute och det bara slår i fönstren och jag känner mig lite småduktig för jag håller på att tvätta. Det är ju faktiskt pinsamt! Det är första gången jag tvättar sen jag flyttade hit vilket var 17 dagar sen. Inte konstigt att jag har svårt att hitta något att ha på mig på morgnarna ;) Nu är faktiskt andraa tvätten klar så jag ska väl gå och hänga upp den och sätta på nästa maskin. Sen blir det Kungarna av Tylösand! Missade avsnittet igår eftersom jag färgade håret så då är det en väldans tur att det finns något som heter Kanal5play.se :) Sen borde jag väl gå och lägga mig eftersom jag bara fick 4,5 timmes sömn igår natt. Om jag inte skriver något mer sen så säger jag god natt nu. God Natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0