På jakt efter hårfärg!

Jag har bestämt mig nu, jag ska färga håret mörkare, typ choklad eller kastanjbrunt. Så jag åkte till affären förut, hade de hårfärg? Nej! Så då åkte jag till en annan affär och då hade de hur många färger som helst men just den chokladbruna var slut. SJÄLVKLART! Jag gick och frågade om de hade några mer men näpp, tydligen inte. Segt, men jag får helt enkelt fortsätta min jakt på hårfärg i brun nyans imorgon. 

Dagen idag har varit bra, min halvkusin Mikaela var här och tog en kopp te förut. Det var mysigt, har inte spenderat tid med henne på riktigt på ett bra tag. Vi träffas nästan bara annars när mina 8 år gamla kusiner är med och då är det inte så lätt att sitta ner och bara prata. Det uppskattas inte av små-kussarna precis ;) På tal om det så ska jag nog bjuda hit dem någon dag, ta en heldag i Göteborg, kanske gå på bio och sen ha myskväll här. Tror det skulle uppskattas, plus att jag älskar att spendera tid med dem så det är inte bara för deras skull :)<

Nu ska jag bege mig mot vagnen och åka in till staden för att möta min bror på centralen. Han kan ju inte riktigt Göteborg så han skulle antagligen virra bort sig totalt om jag inte möter han precis där han går av tåget. Haha, nä vad taskig jag är. Han har faktiskt bättre lokalsinne och så än vad jag har. Så nu ska jag ta på mig ytterkläderna, öppna min ytterdörr och sedan gå mot vagnen för typ femte gången idag. Har blivit mycket åkandes fram och tillbaka idag, men det är väl kul att "resa". I guess!

På tal om resa så är det idag bara 10 dagar kvar tills vi beger oss iväg till Frankfurt. AAAH LÄNGTAR!


Frankfurt i somras♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0