Ny dag, ny hårfärg ;)

God morgon, god morgon!

Sitter här vid frukostbordet och läser min svenska bok Prästungen. Borde ha läst till sidan 210, är på sidan 145 och jag har svenska lektion om 50 minuter. Känns bra! Men jag får väl låtsas att jag läst den eller något, kan ju gissa sig till lite grejer att säga under diskussionen, om det blir någon. Det blir väldigt ofta att bara våran lärare pratar, hon gillar att prata. 

Idag har jag ny hårfärg, eller aah jämfört med igår morse. Nu är det brunt, ser nästan lite grå-aktigt ut om jag ska vara ärlig. Haha, hoppas det bara är tillfälligt eller kanske en inbillning.  Såhär ser jag ut nu...


Ser jätte konstigt ut, är ovant än men det är nog en vane-sak ;)

Får ta lite bättre bilder någon annan dag, hinner inte ta med kameran nu utan det fick bli en snabb bild med webcamen idag! Nu ska jag spruta på mig lite parfym, dricka upp mitt kaffe och sedan ta vagnen och åka till skolan :)

Hörs senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0