Nu är man lite trötter...

...och sitter och kollar på Kungarna av Tylösand efter en lång eftermiddag och kväll fylld med mycket skojsiga grejer och mycket arbete. Efter skolan träffade jag Julia på stan och vi gick runt och letade present till hennes vän, Erika tror jag det var, som fyller 18 idag så grattis till henne :) Sedan åkte vi till Bengans för där var Håkan Hellström och där skulle han signera skivor. Trodde aldrig att jag skulle ställa mig i en Håkan Hellström-signerings-kö i mitt liv. Efter detta åkte jag hem och mötte min mamma, pappa och mormor som stod och väntade på mig utanför min dörr. Sedan dess fram tills en halv timme sedan ungefär så har vi grejat konstant. Målat en vägg, satt upp fyra hyllor, satt upp en tv-bänk, packat upp massa prydnadsgrejor och böcker, hängt upp krokar och lite annat. Så nu börjar det faktiskt se lite hemtrevligt ut. Känns väldigt bra att grejerna börjar komma upp, särskilt nu inför lördag då det blir inflyttningsfest! 


Mitt och Beccas fina sovrum innan...


...och såhär arbetar jag och min far tillsammans. Äkta teamwork!

Hur sovrummet blir visar jag inte förrän det är helt, eller i alla fall mer, klart. När jag fått upp draperiet, tavlor och en lampa så ska jag ta ett fotografi och lägga upp här :)

Nu ska jag fortsätta kolla på det ytterst sjuka programmet Kungarna av Tylösand och kanske fixa mig själv en kopp Rabarber & Vaniljte från IKEA. 

Hoppas alla har en mysig kväll! God kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0