Mitt livs största svarta påsar...

...är vad jag har under mina trötta ögon för tillfället. Fy sjutton vad trött jag är! Gick upp vid 5 för att plugga vidare med mattematiken inför dagens prov, fortfarande grejer jag inte förstår och det känns lite jobbigt. Jag gav upp pluggandes igår kväll, eller rättare sagt natt, vid runt halv 1 så jag känner att en kopp kaffe eller två behövs för att sätta igång hjärnan så det är vad jag ska göra direkt efter jag skrivit klart det här inlägget. Skulle ju egentligen haft den där utmaningen med Victor idag med att jag inte får dricka kaffe och han inte får röka men jag får helt enkelt reschedule det för annars överlever jag inte dagen och det vill man ju gärna göra.

Det är dock inte bara hemska grejer, så som ett matte prov som inte kommer gå som det borde, som händer idag. Nä för senare idag så ska jag först följa med Astrid & Frida till deras kör nere i Vasa, en kul grej sådär, och efter det så kommer min vän Julia hela vägen ifrån Skara och ska hälsa på. Får det att låta som om Skara ligger jätte långt bort men det gör det inte, men en två timmar i alla fall så en liten bit är det ju. Hon passade på att göra det idag eftersom hon ändå hade tänkt gå på Håkan Hellström signeringen på Bengans imorgon. Hon vill att jag ska följa med men vi får väl se hur det blir med det. Kan ju inte säga att jag är Hellströms största fan precis!

Kan ju inte säga att det är den vackraste bilden som någonsin tagits
på mig men det är inte poängen här utan det är energin som jag hade
där som skulle behövas nu! Synd att man inte kan överföra sånt från bilder.

NU BLIR DET KAFFE!
HA EN BRA DAG!♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Klart du ska med på Håkan ;)

2010-10-12 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0