Min familj♥

Sitter i soffan med min familj och kollar på film just nu. Förut kollade vi på Elizabethtown med Orlando Bloom och Kirsten Dunst, så söt film. Verkligen en favorit! Nu sitter vi och kollar på Stepmom som går på 3an. Smått rolig i början men jag har sett den förut och bara väntar på att det sorgliga ska börja :/ 

               

Har haft det jätte härligt här hemma. Mamma och pappa hade fest igår kväll så de har varit smått slappa idag och med tanke på hur vädret har varit idag, regnigt som bara den, så är det inte så konstigt att jag också blev lite småtrött. Så idag har jag pluggat, fikat, ätit och kollat på film. Haha inte så mycket rörelse gjord alltså! Får bli mer av det imorgon, en långpromenad skulle inte sitta fel. Tar nog en på morgonen imorgon innan jag drar iväg till tåget. Börjar ju inte förrän 09.40 imorgon men nu är det som old times igen så då blir det att ta 8-tåget. Usch va hemskt. Känns bra att jag slipper göra det varje dag nu för tiden i alla fall.

Nu ska jag spendera lite mer tid med mina föräldrar innan jag lägger mig för att nana. Ha en mysig kväll!
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0