Lördag 16/10

God förmiddag mina vänner! 

Hade extrem myskväll igår med med min roomie då vi gjorde iordning oss fint och stod i högklackat och sjöng singstar. Vi är lite udda men det var kul, tycker lite synd om våra grannar bara som behövde lyssna till våra icke så sköna sångröster.


Såhär snygga var vi igår kväll, no special occasion, kände bara för att
klä upp oss lite. Helt normalt :)

Nu ska vi strax åka iväg till Frölunda Torg för att hitta mig en outfit till ikväll och för att handla mat som vi också ska ha ikväll. Vi skrev en jädrans lång handlingslista igår och nu börjar jag bli lite orolig för att vi inte kommer kunna bära hem allt. Får väl se hur det går med det! Ikväll blir det inflyttningsfest här i alla fall och jag ska försöka hinna med att ta lite bilder :)

Ha en bra lördag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0