Looking back

Hihi, har en trevlig konversation med Danial. Haha, vi är lite smårandom om man säger så. Jag försöker övertala honom att följa med på torsdag då jag och lite folk ska gå ut och käka och sen gå på Paranormal Activity 2. Har ju fortfarande inte sett den första så jag laddade ner den förut men då var det inget ljud på den så det gick ju inte. Då satte jag på The A-Team istället, värmde lite hallon i mikron till mig och Becca och så började vi kolla på den.

Vi märkte snabbt att vi inte alls var sugna på att kolla film så vi började bläddra i mina gamla yearbooks som jag fick under mina tre år i Deutschland. Tröttnar aldrig på att kolla på alla de bilderna som finns i böckerna, det är ju en del. Tycker det är jätte roligt att kolla hur jag själv och folk jag känner såg ut för några år sedan, oftast ser de bättre ut nu. I know I do! I sjuan såg jag ut som värsta good-girl: inget smink, lagom långt hår (ofärgat of course) och långärmad skjorta. Så såg jag ut på sjuans skolkort. I åttan så hade jag tuffat till mig lite. Håret var avklippt, färgat och plattat. Skjortan hade omvandlats till en Volcom t-shirt och på benen hade jag svarta stuprör och på fötterna converse. Ögonen var hyfsat svarta, foundationen var på! Sen kom ju nian och då hade jag börjat låta håret växa ut, färgen var blond och "normal". Hade fint halsband på mig som jag fått i konfirmationspresent, hade färgglatt linne, jag var inte längre helt svart. Ja, det har varit en del förändringen för mig under åren som gått. Särskilt de tre åren där nere!

Ett tag hade jag ju extensions också, det var ju ganska snyggt i för sig men ett helvete att sätta i varje morgon! Förstår inte att jag orkade hålla på med det såpass länge som jag gjorde.


Såhär såg man ut i extensions (hårförlängning) då :)

Har inga bilder på den här datorn från när håret var svart, lila, orange, blått, etc. Men kanske orkar leta upp det på min hårddisk en annan gång. Nu ska jag plocka iordning här lite och sen gå och nana tror jag. Är inte jättetrött så det kanske blir ett avsnitt av Vampire Diaries innan jag går och lägger mig. Får som sagt se!

Imorgon ska jag träffa Astrid efter skolan och vi ska kolla skor och sen fika :) Jag kommer hitta ett par skor imorgon, jag bara känner det på mig :) Vi hörs till morran! Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0