Klockan är 8...

...och jag har redan fått massor gjort och det känns väldigt bra. Har denna morgon hunnit tvätta och hängt upp 2 tvättar, diskat en del, duschat och gjort mig iordning, fixat frukost, plockat och städat lite och pluggat en skvätt. Vet inte hur jag hunnit med allt eftersom jag bara varit uppe i drygt en timme men det känns väldigt bra i alla fall. Just nu sitter jag och äter frukost i lugn och ro framför Vakna med The Voice. Jag brukade alltid kolla på det på morgonen när jag bodde i Frankfurt men nu har jag inte gjort det på väldigt väldigt länge. Så roliga är dem, älskar Jakob!


Min frukost består av naturell yoghurt med bitar av äpple och päron, linfrön, sesamfrön, pumpafrön och kanel i. Mumma! Tog också och koka mig ett ägg och jag måste bara säga att MUMS vad gott det var med ägg. Min läkare fick för sig för ca. 1,5 år sedan att jag var allergisk mot typ ALLT och speciellt ägg då så jag har inte ätit kokt ägg sen Maj 2009 och jag brukade då äta minst 2 ägg om dagen så det var ganska svårt att sluta med det ;) 

Det är fredag idag och det är wonderful! Älskar fredagar, önskar att det var fredag eftermiddag bara så skolan skulle vara slut för dagen men men, man kan ju inte alltid få som man vill. EN VECKA KVAR TILL FRANKFURT IDAG! CAN'T WAIT!!!♥ Nu ska jag fortsätta med min mumsiga frukost, kanske skriver ett litet inlägg innan jag åker sen. Om inte, ha en bra dag så hörs vi senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0